Upside down, inside out

Tömde ut innehållet i väskan på golvet


Vänstra högen är sånt jag inte alltid har i väskan: Friskis & svettis schema och prova på kort, 3 olika läppglans, kam, busskort, nagellack, mintpiller, vantar (lär bli ett måste nu), kameraladdare, liten burk med stark kräm(haha), godis och dricka från bion.

Detta känner jag att jag måste ha: Sadelskydd (min sadel geggar av sig), handkräm för mina jobbiga torra händer som annars får utslag (därav lilla burken i föregående bild), korthållare, tuggummi, hörlurar till telefon (radion är det jag lyssnar på), plånbok..klarar jag mig ju utan men ligger lite diverse kort där, nycklar, almenacka och penna.
Brukar även finnas en sminkväska med i röran.

Mobilen har sin plats i jackfickan =)

Kommentarer
Postat av: louise

skrotsamlare =) mer upptaderingar tack!! har tråkigt. pusss

2010-10-13 @ 15:13:30
URL: http://louiseomalltochinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0