Inte på topp!

Godmorgon!
Idag känner jag mig inte riktigt på topp. Blek som ett as, blå under ögonen, ont i käkarna, huvudet och ryggen, skitig risbuske till hår. Haha, som för det mesta dårå..

Solen lyser på för fullt så kanske man ska försöka få till en promenad om ett tag iallafall. Lite solljus kan ju inte skada. Tänkte knåpa ihop ett inlägg med det jag köpte på marieberg häromdagen. Ni kanske börjar tro att jag är shoppingberoende snart? Kan ju lugna er med att det fanns massa som jag ville köpa med inte köpte =)
Tycker det ekar lite i garderoben när hösten/snart vintern är här.

Inatt drömde jag att jag träffade Robbie Williams på vad som verkade vara en tågstation.. Han var där och käkade så jag gick fram till hans bord och typ -Im so sorry, but can I please take a picture with you?
Han va glad och pressade ihop våra ansikten så tog tjejen framför oss kort. Så gav han mig en snabb puss på munnen och jag tänkte att fy han är ju (vilket han var i drömmen) helt gråhårig och över 40 år gammal men what the heck, det blir en bra historia..
I drömmen tänkte jag att -shit vad Lollo kommer bli avundjuk när hon ser korten, haha!
Sen efter att han lattjat omkring (han var som ett barn) så sprang han fram och upp på bänken där Agan stod och tog kort och lattjade lite med honom.
Helt störd dröm. Det var ju en nisse på Idol som sjöng en Robbie Williams låt igår.. och inte gjorde honom rättvisa så jag skyller drömmen på det!

How you doin?

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag är SÅ avundsjuk =D



Det låter som Robbie...

2010-10-17 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0