Playlist till Thailand

Okej jag vet att det är lite väl tidigt att tänka på nu men...
Jag har ju en länk här på bloggen till en nedräkning tills dagen vi åker. I bakgrunden spelas då "dont worry...be happy" ni vet vilken låt va? Sen skulle vi söka upp den riktiga låten med text på spotify och ramla över Bob Marleys gamla "dont you worry..about a thing..every little thing, is gonna be alright!" (helt totalt sämst på låttitlar).
Då tänkte jag att vi måste ladda ned några låtar i den andan och spela på stranden med en kall drink i handen typ :P
Och nu har jag ju kommit på en låt till. Den går på nån tvreklam för typ trisslotter eller liknande. Texten går såhär "Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.
Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring.
Onsdag går jag ut och vankar. Torsdag sitter jag i tankar. Fredag gör jag vad jag viiiiill. Lördag stundar helgen till."
Säg till om ni kommer på nån mer låt vettja ;)

Kreta förra året:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0