MERA JUUUL!

Lite julprylar från H&M HOME kom på posten idag!
En badrumsmatta, gästhanddukar, grytlappar, kökshandduk (den va stor!) och en julgransmatta.
Nu vill jag bara börja julpynta! När får man börja med det, 1a advent? Eller hey, mamma satte en elljusstake som hon tände i fönstret förra veckan. Bara för att reta grannarna såklart. What ever floats your boat mamma ;)



Idag har jag typ suttit i soffan, sovit och dreglat mot Agans axel, kollat tv, suttit vid datan och ätit.
Mjo, jag måste påstå att den årstid (särskillt då jag knappt jobbar) gör mig aningen deprimerad..eller mest trött kanske. Sover sisådär 10 timmar på natten och nån timma på eftermiddagen. Annars mår jag typ illa, haha.

Slängde i lite lax, citron och vitlök i ett foliepaket som fick laga sig självt i ugnen idag. Laxen blev lite blek men annars funkade det fint!



När jag stannade till för att fotografera dessa i vårt numera vinterland så började alla följa efter mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0