Vakna-jobba-träna+ massa bussåkande

Det är ungefär det jag gör om dagarna känns det som. Så jävla frustrerande med bussarna vill jag tillägga igen, känner mig uppriktigt arg innombords faktiskt. Men det är nog snarare stress kanske..

Ska bege mig mot bussen vid tretiden och kommer hem vid ca 22. Kommer vara hungrig som ett djur, eller snarare illamående om jag känner mig själv. Ni vet.. mitt eviga matpriblem, haha.

Ska träna i pålsboda ute i vischan, därav detta ständiga bussåkande som ruinerar mig. Ni riktigt känner hur jag dryper av positivitet idag va?
Kollade på Bella och Tyra show och den där Alexandra (aka kissie) blir man ju bara nuts på! Eller ja en nöt är ju HON uppenbarligen iallafall!

Igår var vi ju i Kumla. DET var mysigt! Bebisen var söt och både han och de andra barnen fromma som lamm =D
Bebben sov som en liten groda på min mage -hur gosigt? Fint och härligt väder var det med, riktig sommarvärme ju.

Nu håller va tummarna att alla bussar går som de ska och att jag hinner från Lundby i tid nu! Ska dit och mäta och greja med tävlingskläderna lite.

Förresten JAG FICK FRUKOST PÅ SÄNGEN IDAG =D. En bra man har man ju trots allt!!

Nej nu tror jag mig vara på aningens bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0