Har jag glömt att blogga idag?

Vet inte ens om jag skrivit nåt idag men tror inte det va? haha
Sitter och messar med Lejla och Zandra. Lollo var precis här och lämnade lilla raringen så han ligger och trycker lite i badrummet just nu.
Innan veckans slut kommer vi vara bästisar kan jag lova =D

Tog med telefonen så kass kvalité men han är brun, underbart va?
Imorgon ska jag ju jobba på njuta, så kul! Efter det ska jag träffa Sandra på stan och bland annat kolla lite på tyger till våra tävlingsdressar.

Blev sugen på att baka men vad tusan kan man göra utan ägg? Affären här nere har precis stängt..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh min fina finis! Klart ni kommer bli bästisar, det blir bra. Bara han får hämta sig från chocken att behöva flytta så! =D

2010-05-03 @ 02:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0