Godmorgon!

Nu borde jag vara utvilad. Sov från halv tolv igår och vaknade av mig själv vid åtta. Känner mig skitseg ändå men det får jag bortse från!
Ska snart börja knalla mot jobbet. Efter det ska Sandra och jag hem till Ewa (hon som ska sy våra dressar) =)

Pepper och jag har gosat här på morgonen. Han har klagat på krubbet som serveras också. Annars äter han som vanligt nu, skönt!

Han låter ju så jäkla rolig när han "jamar". Som en kråka som kraxar typ.
Vet inte om jag skrev det men första natten vaknar jag av att han spyr. Jag flyger upp i mörkret, hämtar massa papper på toan (blir bländad av ljuset där). Går till vardagsrummet och ser att -där har han spytt. Tänder lampan och ser att det är hans leksak, inte en spya. Sen hör jag ett liknande ljud igen och det var ju bara han som pratade lite, hehe.

Ha en bra dag hörrni! Ska mysa lite till här sista 5 minuterna =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0