Go varm kväll!

Härligt varmt ute, trots att det är rätt kvavt!
Har planterat om mina tomatplantor precis så hoppas de växer ännu mer nu och får tomater så småningom.
Jag som ofta har någon åkomma haltar omkring här hemma. Har så jävla ont i vristen. Helt hård och svullen är den. Överansträngd antar jag så har jag ju dansat på den och gjort det värre. Får vila den tills Torsdag då det nog blir sista träningen innan SM. Köpte lösfransar och hårspännen (rosa fjärilarna) idag också.

Har två praktikanter på jobbet nu som är lika mycket till bekymmer som till hjälp. Två killar.. när de är två har de ju dåligt inflytande på varann med.

Nu börjar magen kurra här. Hörs kanske imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0