Morrn morrn!

Sitter och målar naglarna lite och ska snart göra mig iordning och käka frukost innan jag ska till jobbet =)

Vi hade jättemysigt igår när vi va ute och åt. Fick superfina ljuslyktor av Zandra som jag tände igår när jag kom hem, dom lös såå fint! Zandra och jag fick present av Lejla och Lollo också. Vilken var att vi ska gå på relaxen med dom på påsklovet. Så kul!! Kul tycker jag och Lollo som är i extas då vi ska få leka i nöjesbadet. Skönt tycker Zandra och Lejla som hellre vill bubbla i bubbelpoolen. Men vi får se om vi kanske kan få med dom på en sväng om ;)
Det finns ju en ny rutschkana som år lååång och snabb, hoppas hoppas att den har öppnat igen (då den fick stängas av efter premiären då några skadat sig, haha).

Taack tjejor för igår! Jag ♥ Er

Kommentarer
Postat av: Zandra

tack själv för igår gumman! Vi ses snart igen :) Puss & Kram

2010-03-02 @ 17:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0