Melodifestivalen i örebro

Imorrn är ju en del av melodifestivalen på conventum (andra chansen?).
Jobbade idag och hotellet Clarion ligger ju vägg i vägg med oss. Där bor alla deltagarna nu och jag kan ju säga att det var knökfullt och livat där. Pernilla Wahlgren, min favorit (INTE) var inne hos oss idag. Hjälp vad hon var liten! Inte bara kort utan också vääldigt smal. Såg Kristin Meltzer också som är programledare? Haha vad jag inte är insatt. Har inte sett nånting på det i år. Hört ett par låtar på radion bara.

Marsvinen sitter och knaprar morot nu, hehe

Ska lägga upp ett recept på laxpastasås som jag svängde ihop igår, blev riktig gott! Så häng kvar om motivationen tryter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0