Back on track

Nu anser jag att jag äntligen är frisk igen. Snuvig och huvudvärk bara, men det kan jag ta!
Vart sjuk en hel vecka och känner att jag ligger sådär lagom efter i dansen. Kursdansen är jag skapligt väck på men jag skulle verkligen behövt träna på min singel och par med Sandra också. Ikväll blir det träning på allt det där så det är ju bra. Inte tillräckligt för att vara redo till tävlingen i Hallsberg på Lördag kanske men man får göra det bästa av situationen.

Idag har vi vart och handlat lite så nu ska jag försöka vila lite innan dansen ikväll. Är trots allt inte på topp än.
Köpte med våffelmix hem för imorgon är det ju våffeldagen =)

Just ja, fått hem en jeansjacka som jag beställt också. Den var riktigt fin tyckte jag! Små slitningar också som inte syns på bilden.
Kortare än vad jag trodde (över midjan) men snygg =) Ett par pumabrallor blev det med som var asmysiga att ha hemma eller till dansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0