Jobbet igår

Det var roligt igår då jag jobbade min första kväll! Däremot var det rätt svårt och skakigt att bära massa grejer på bricka när man skulle servera. Jag välte ut en öl då. =/ Sånt händer väl alla men enligt mig så var bordet jag serverade inte det bästa för en nybörjare. Så har drömt mardrömmar hela morgonen om att de hånar och skrattar åt mig osv, fy!
Var roligare och mer avslappnat att stå i baren iallafall =) Serveringen lär man sig nog med tiden också!
Jobbar ikväll också sen inte förrän lördag kväll igen tror jag (jobbar på finis hela veckan).

Ska kolla på bio med tjejerna vid tre -the last song. Ingen aning om vad det är för film men det blir nog bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0