Hej kära ni!

Jag har vart lite upptagen senaste dagarna och inte hunnit mycket mer än att sova när jag kommit hem om kvällarna.
Jag har iallafall jobbat och umgåtts med tjejerna söndag måndag och tisdags.
I Söndags var jag, Lejla och vår älskade Tove som är stan på bio innan jag började jobba. Vi kollade på -the last song som sagt och den var bra! Inte så cheezy som förväntat, och galet sorglig sista halvtimman!
I måndags fikade vi och åkte sen hem till Lollo. Centrala Örebro börjar förresten bli pundar/alkisarnas place to be tror jag..
Igår var vi hemma hos Lollo igen och umgicks samt firade hennes födelsedag lite. Vi spelade nåt musikspel. Jag sög, vilket var förväntat.

Hämtat ut schampo+balsamet som jag beställde med. Använde det precis för första gången och det luktar så jäkla gott, som godis! Schampot tycker jag luktar uppenbart jordgubbar och balsamet vet jag inte vad det luktar men ännu godare iallafall =)

Åh glass finns ju i frysen, yeey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0