Hej härliga lediga dag!

Jag har putsat fönstrena precis här, duktig jag är!
Funderar på att baka en kaka.. Sen ska jag iallafall träffa Louise och sola lite sen fira morsdag (Ago fyllde ju i Söndags). Det blir nog lite grillning hemma hos mamma. Mys!!

Imorgon är det marknadsafton! Jag jobbar 10-21 på Finis så kom och säg hej om ni är uppe vettja! Hoppas själv att jag hinner med en runda, men det kommer nog vara packat med folk nu när vädret är så fint, peppar pappar.

Ha en underbar dag så hörs vi när vi hörs!

Den här kladdiga kakan funderar jag på.. Från matplatsen.org lånade bilden från Victoria där, men jag länkar ju henne så det borde va ok?
kla3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0