Tisdag

Oj oj suttit vad datorn i flera timmar nu.. Skaffat photoshop. Tyckte det verkade kul då jag såg folk som gjort om bilder av sig själva till "Avatars" (som filmen Avatar). Men det är ju ett jäkla krångligt program alltså! Skiitasvårt.
Jaja lyckas att ändra lite med nyanser,kontraster, skuggor och lite annat smått nu iallafall.
Storhandlat idag. Lagade gulaschsoppa från scratch när vi kom hem, gott var det!
Skulle egentligen träffat Lollo och Lejla ikväll men det körde ihop sig så det får bli på Torsdag istället.

Beställde en svart pälsjacka från Ellos igår. Självklart fusk. Syns att den inte är äkta vilket är bra, vill ju inte se ut som Cruella De ville. Bara den inte ser damig ut -då åker den tillbaka. Kostade först 900 men nu 360 på rean =)

Även en stickad oversize tröja. Lite genomskinlig och lite glittrig. Gillar inte dubbelstorlekarna. 38/40 ska vara medium så tog det men får se om jag drunknar..
En plastmatta till köket också, i vitt och svart. Orkar inte leta reda på den nu. Bra med plast. Om man råkar spilla lite går det lätt bort.
Förresten beställde jag express så jag får grejerna imorgon. Kostar bara 20 kr extra.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen på med mjukiskläder. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0