Princess and the frog

Har precis kollat på Disneys prinsessan och grodan. Tror den hette så. Den var som alla andra tecknade disney filmer: Romantisk, rolig, förutsägbar och slutade med att de levde lyckliga i alla sina dagar.
Blev hämtpizza till filmen och varma hallon med vaniljglass till efterrätt så nu är vi proppmätta här hemma!

Imorgon ska jag jobba och efter det ska vi kolla på Hjalmars Revy på nya parkteatern. Undra varför den heter NYA parkteatern nu? Ska bli riktigt skoj. Har inte kollat på någon av Hjalmars Revyer än faktiskt.
Men det passar nog mig som handen i handsken med musik, dans och teater i samma veva.
Tror jag ska förbi Lejla efter revyn en stund då hon skulle träffa ett par tjejer som vi jobbade med förut.

Dansen igår var pest, eller nej den var säkert superkul men jag pallade inget alls utan var helt yr och mådde dåligt. Hoppas att det berodde på annat än min kassa kondition för bra mycket mer måste jag palla till tävlingen!
Stupade i säng typ halv elva och sov till nio. Det kändes riktigt skönt. Vaknade utvilad innan klockan ringde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0