back and forth..

Har hållt på att vela fram och tillbaka om vi ska byta från Nerikes dansinstitut till Knut Säborgs men det blir att vi stannar kvar ändå.
Det som blivit så tråkigt med Nerikes är att det inte finns några utbildade lärare kvar i de stilarna jag vill dansa och inte heller något bra urval för oss "äldre". Jag skulle gärna dansa lite show, lyrisk jazz, modern jazz, modern dans eller liknande men det finns inte =( Vår lärare i disco är en duktig dansare men jag saknar ändå teknik träning och att de är pedagogiskt utbildade..
De borde ju verkligen investera i utbildade lärare och ett jämt urval av kurser för alla åldrar och nivåer för att få ha kvar de dansare som ändå stannar.
Nej men det blir nog bra, vi får göra det bästa av situationen =)

Det verkar också som att det blir av att vi bildar en grupp den här terminen. Sandra och jag ska göra om pardiscon. Jag måste göra om singeln tror jag..om jag orkar. Känner mig inte så motiverad av singeln även om det brukar gå hyfsat bra på tävlingarna.

Nästa tävling är redan 13 februari (eller 14e?). Väldigt snart då vi ska hinna fixa till pardiscon, vilket är prio 1.

Well well inget mer prat om det. Träning imorrn tror och hoppas jag. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0