Igår fyllde vi år..

Igår fyllde Zandra och jag hela 23 år, jisses!
Jag har ju redan firat med familjen så Ago och jag hyrde film, köpte hem pizza och godis och svulla framför tvn. Hans mamma hade varit förbi med tårta och present också. Blev sådär äckligt mätt!
Vi kollade iallafall på sommaren med Göran, en svensk komedi. Den var bra men inte mer än förväntat.. och förväntningarna var kanske inte jättehöga ;)

På måndag ska jag, zandra, lollo och lejla äta på Kina muren, det ska bli mys och gott!

Nu lite bilder från vackan, tagna med min nya kamera ♥



Lollo är så himla snygg i sin nya hårfärg!


Taket över cykelstället har rasat ned. Kände faktiskt lite skadeglädje då min cykel är stulen och inte stod där

Köpt en tavla, passa toppen till väggfärgen!

Sytt på ett par brallor som jag ska ha till nästa tävling. Ska sätta på strass-stenar också

Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0