Im so glad Im not like you

Tänkte berätta lite om igår kväll.
Vi började med att käka på Efesos, gott gott! När de stängde begav vi oss mot filmstaden och satt i cafét 1 1/2 timma innan insläppet. Jag hade inte hämtat ut biljetterna innan och de kunde inte hitta några på det kortnumret jag betalat med. Köpet var genomfört vilket jag kollat upp.
Efter mycket om och men så fanns det en soffplats för 2 personer på ett ställe och sen en ensam plats längre ned så vi tänkte att vi får turas om att sitta själva. Paret som sitter bredvid platsen för två skulle egentligen vara tre personer (den tredje var antagligen sjuk) så de hade lagt sina jackor på den ena sidan av soffplatsen.
Konversationen gick ungefär såhär:

Jag- Ursäkta men skulle vi kunna få sitta där (pekar på platserna bredvid varav den ena är fylld av deras jackor).
Tjej-Vi har betalt för den här platsen och har våra jackor här
Jag- Okej men nu finns inte våra platser kvar..
Kille- Men vart skulle era platser vara då?
Jag- Jag vet inte men nu finns inte våra biljetter och det finns bara de två platserna och en till kvar (vi var ju 3 st)
Tjej- Nej vi har tänkt ha våra jackor här!

Jag vet vem den här tjejen är och kunde inte föreställa mig att hon skulle vara så otrevlig, ouppfostrad, självisk... ja ni fattar. Och han med för den delen. Det är fan det värsta jag hört! De ville ha sina jackor där!
Vart hade dom tänkt ha jackorna först innan deras kompis blev sjuk? Nej fy fan för dryga människor!

Efter detta tänkte vi att -nej då får det fan va! Sf personalen var astrevliga och vi fick med oss massa snacks innan vi gick. Vi åkte runt till landets alla mackar för att hyra film, men det fanns tyvärr bara köpfilm.
Sen begav vi oss hem till mig och kollade på Devil som vi hade på PS3an.
Det blev ju ändå en bra kväll med trevligt sällskap! Runt halv fem drog tjejerna hem och jag vaknade typ halv tio imorse :P
Så idag ska jag (okej Agan ska) ringa och klaga. Måste få tillbaka pengarna och nån ytterligare kompensation.
Jo en lite komisk grej. Jag betalade med Agans kort och direkt efter det förde jag över pengar till han på från mitt konto. Man kan ju skriva en kort notering till motagaren. Antar att vi måste visa kontoutdraget för Sf.
Så här kommer det stå på två av raderna:

Sf bio                  -690:-
Överföring stjärtfis 690:-

Ja mogen humor jag har ;P

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DIN HUMOR ÄR SÅ HIMLA BÄST!! Jag dör...

2010-12-17 @ 02:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0