Frisk...isch

Idag mår jag hyfsat. Inte testat att äta än men hoppas på att kunna äta mer än några tuggor som det vart nu senaste dagarna. Jag är hungrig! Vafan det är ju vid magsjuka man inte ska kunna äta, inte vid influensa. Idag måste vi städa för imorrn blir det nyårspartaj minsann! Har ju inte orkat lyfta ett finger inför det ännu. Jag har dietat mig nåt kilo lättare och hostat mig en stark mage iallafall, höhö Fortfarande omöjligt att ladda upp bilder på min sida. Har de gjort om och jag som bara inte fattar hur man gör? Nej nu ska jag försöka käka frukost. Måste bunkra upp lite ju. Annars känns det som jag kommer bli full på ett glas vin imorrn, vore ju för trist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0