Dan före dopparedan

Hej och hå...
Fy tusan vad jag är slut! Jag duschade sittandes för jag är så trött :P
Och så hade jag precis tagit mig i kragen och orkat bre två mackor så ringer Agan och undrade vad vi skulle äta. Så nu är han nere i pizzerian och köper mat där istället, haha.

Jag lääängtar till julafton nu!! Firar ju med så jäkla bra och trevligt sällskap =D Jag och Ago, syster med sambo, mamma, pappa, underbaraste mor och dotter (en av de underbara döttrarna åtminstonne) Stranne och så tror jag en av mammas kompisar kommer med.

Ska bli KUL KUL KUL!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det var SÅ kul! Tack snälla för att vi fick komma och för att ni förgyllde vår julafton!:)

2010-12-25 @ 14:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0