Tröstshoppat

Jag har vart dålig några dagar på ett konstigt sätt. Inte känt mig sjuk men svimfärdig, trött, svag i kroppen och SEG i knoppen. Nu efter att ha fått vila ut ordentligt så känner jag mig bra igen. Tror det blev lite för mycket jobba och för lite vila där ett tag.
Igår skulle jag vart ledig men bröt ihop totalt när jag insåg att jag behövde jobba för att en tjej var sjuk.
Jag ville bara umgås med Agan kände jag (vi jobbar i princip jämt om varann vilket är jäkligt trist) + att jag mådde dåligt så det blev lite för mkt, hehe jag vet jag är en tönt!

Hursom så har jag och Ago släpat runt på Marieberg idag och shoppat mig frisk =) Han fick också shoppa lite =P

Det här inhandlades idag:

minus ett stycke katt (kära Pepper är på besök förresten)

Börjat digga halsband modell kort men stort. Från Kappahl bara 69:- (Sandra du jobbade inte?!)
Vit trasparant skjorta från Gina Tricot 249:-

Rymlig väska från VILA 300:- (+ svart linne från Gina)

Rosa tvålpump från Hemtex 99:-

Brun katt. Osäker på pris, glömde betala...

Kommentarer
Postat av: Louise (A)

Men snuttegubben han ska alltid vara i centrum

2010-08-15 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0