Tjoo!

Har vart ledig ett par dagar här då det är lite ombyggnation igen på jobbet. Mest målande och tapetserande tror jag. Var och jobbade en kortis (en timma typ) för att förbereda för imorrn bara.

Det var trevligt i Söndags på "after beachen" som hölls på lilla Örebro med lite grillat. Vi var alldeles för få från Cadillac dock...
På dagen hade alla krogar haft beach volleyboll turnering.. vi vann inte och jag var inte ens där :/.
Kände mer för att vara hemma och sova i regnvädret :P Hade jobbat till sent kvällen innan också.

Drog vidare till Mollys (gamla Björnstugan) och de hade superfin och mysig uteservering må jag säga!
Jag och syrran blev kvar till sist och satt och babbla om allt möjligt♥

Nja jag har inget värst intressant att komma med nu utan ska ta och käka lite och mysa framför tvn
resten av kvällen.

Go kväll mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0