Sommarfredag

Idag var det ju riktigt skönt väder hörrni! Jobbade ju som vanligt men Ago och jag har iaf grillat (kanske inte borde säga att vi var inomhus?) nu på kvällen.

Nu börjar nån film med Mr Pitt och julia Roberts på tvn, kanske kan vara bra.. Lär hoppas att den inte är lång då jag jobbar 10-01 imorrn, fy fan! En halvtimmas paus mellan jobben så man hinner äta iallafall.

På Söndag uppträder "STOR" på Cadillac så då kan ni ju dyka upp. Vet inte vem det är men det är hip hop så förmodligen inte my cup of tea.

Fööör seg och trött nuförtiden så orkar inte ens lägga upp några kort (inte för att många har knäppts) men kanske kan försöka mig på en förbättring på Söndag eller Måndag. Imorgon blir jag ju borta hela dagen så..
So long suckers!

PS. Agan har redan somnat i soffan, han gick aldrig och la sig igår knäppot så det är ju lika bra DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0