Valborgsmässoafton

Då var det valborgsmässoafton! Här hemma ska vi kolla på Valentines day (om den laddar klart) mysa, käka lite snacks. Om vi har lust och vädret är ok så kanske vi tar en promenix upp på stan och kollar lite på elden vid slottet och skrattar åt alla fulla ungar :P

Jo min lilla nyhet är då att jag ska jobba på Njuta nu i tre veckor. Ska bli skitkul! Jobbar med syster typ alla dagar =)
10-16 (eller tidigare) blir mina arbetstider. Efter de här tre veckorna är väl tanken att "gamla" njuta ska stänga och det ska öppna upp nytt. Är nämligen ny ägare. Fy tusan vad skönt att få in lite rutiner i vardagen,om så bara för tre veckor. Det ska bli roligt!

En till rolig grej är att Pepper (Lollos katt) kommer hit och bosätter sig i en vecka när hon och Ali åker till Cypern, vad mysigt det ska bli!
Han är förjäkla söt, vilket ni såklart kommer att få se.

En helt random bild här då jag inte har nåt annat att lägga upp. Studsmattehopp i somras:

Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis gumman till jobbet, det är ju jätte bra! Börjar du nu nästa vecka? eller när blir det.



Puss&Kram

2010-05-02 @ 12:00:18
URL: http://parlanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0