Sorry

Varit förjäkla dålig på att uppdatera. Nu blir det tyvärr inte mycket bättre..
Har jobbat hela veckat och nu är jag sjuk, IGEN! Grrr fyfan har så jävla ont i halsen att jag hellre går och spottar ut saliven i handfatet än att svälja den. Om ni ville veta. Usch!
Är hemma från jobbet idag så tänkte kurera mig så jag orkar jobba imorgon.
Agan är nere i affären åt mig. Jag har beställt bla. mannagrynsgröt, något piller och glass.
Tänkte att nåt av det borde jag få i mig. Hör och häpna: -Jag har inte ätit frukost än!! Mm precis, jag som är så jäkla besatt av att äta jämt, haha. Ska nog leva på gröt och nyponsoppa med glass i idag.

Inte direkt gjort nåt i veckan förutom att jobba och varit på dansen. Igår tränade vi med ruppen med jag fick lov att ta det lugnt. Vilket jag är dålig på så får skylla mig själv att jag mår som jag gö nu.

Lejla, jag och Elin kollade på film i veckan med "steningen av Sorahaja" stavade nog heeelt fel på hennes namn nu men fy vad hemsk den filmen var! Se den!!
Det värsta är att jag inte kunde tänka att -det här är ju inte på riktigt, när det var som hemskast i filmen för det ÄR ju på riktigt, i flera länder.
Nej ni måste se den för att veta vad jag menar.

Just det fick min "dags att deklarera" grej idag och ska bara betala tillbaka några hundra kr. Tack och lov!
Nu frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0