Linette VS Mat

MISSADE ATT PUBLICERA DETTA IGÅR

Glömde säga...
Känsliga läsare behöver inte läsa :P
Jag har alltid haft en lite udda relation till mat. Eller besatthet kanske vi ska säga. Jag tror nämligen att jag typ ska dö om jag inte äter fjärde timma..eller att jag ska bli väldigt sjuk iallafall.
Jag räknar alltid hur många timmar det var innan jag åt sist...måste jag äta NU innan jag ska iväg och göra det där så att jag inte däckar..typ så.
Och jag blir lätt akuthungrig helt plötsligt och då är det svårt att vänta tills maten är klar, haha

Så igår åt jag frukost runt 11 sen lagade vi mat runt fyra. Då kände jag mig redan riktigt hungrig. Maten tog ju ett tag så jag började få ont i magen. Ett tag till gick så jag vart yr, mådde illa. Fick i mig lite yoghurt.
Sen när vi väl skulle äta (vid fem?) mådde jag så illa att det inte gick. La mig och vilade ett tag och fick sen springa upp och spy!
Det är precis detta jag fasar över!! Tror inte det hänt att jag faktiskt spytt av hunger förut men sååå många gånger har jag mått så illa att jag tror jag ska..

Vet inte varför jag ville dela med mig men jag var jäkla glad att jag inte blivit magsjuk när det halsonda precis gått över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0