Fredag!

Fy tusan vad kul det ska bli ikväll att träffa danstjejerna =) Nio stycken tror jag vi blir. Jag ska träffa Camilla en timma innan och ta ett glas vin. Måste hinna snacka lite och lugna nerverna, var ju aslängesen man träffa vissa, hehe. Får inte glömma att ta med kameran!

Agan och jag ska åka och handla lite först, gör vi inte det jämt?
Jag drömde förresten att vi satt på Efesos. Camilla hade inte kommit än så jag undrade vad som hände med att vi skulle ses lite innan. En av de tre johannorna som kommer ikväll (Johanna R) hade på sig en JÄTTE gul och glittrig blåsa (som man kan tänka sig att man tävlar ardans i typ) och det vi tyckte var konstigt var att hon hade hudfärgade strumbyxor på sig...det var ju så kallt?!?

Aja haha det är kul med drömmar ibland. Nästa dröm var inte så kul. Den utspelade sig ute i afrikas busch.
I stammen hade de olika rutiner typ att efter man ätit måste vi bada (nu var det nåt annat än när man ätit men minns inte). Så var det ett typ 2årigt mörkt naket litet barn som var för sjuk för att bada.. Och då kom en vuxen man som satte en pistol mot huvudet på barnet. För att då var han tvungen att dö för att han inte kunde föjla rutinerna typ.. Då vaknade jag så känner att jag sovit för lite inatt.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0