Bilderna

Kvällen började på Efesos där vi käkade grekiskt och drog ett varsitt -det här har hänt sen gymnasiet. Stackars alla andra gäster så som vi flamsade och höll på :P Kul att höra vad alla pysslat med iallafall.
Kvällen slutade med en massa dans på satin. Inte vart där förr men jag tyckte det var bra, och riktigt roligt hade vi =)

Tack fina vänner för en toppenkväll! I sommar gör vi om det!!



Det bästa till sist! Tessie leker korvgubbe:


Haha fyfan vad kul, knäppte nog 10 kort bara när hon stog där.
Dom andra korten behåller jag nog för mig själv.

Idag har Agan och jag vart ute i det härliga vårvädret och nu gjort hemmagjorda köttbullar med gräddsås.
Så nu ska vi äta och gott ska det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0