Måla

Hello!
Jag har tvättat allt från resväskan nu, så det hänger på tork.
Har även rensat massa ur garderoben...slängt ned alla sommarkläder i en flyttkartong (+massa andra kläder som inte används).
Och nu målar jag min skohylla. Vit blir den (var träfärgad). Ena sidan torkar nu innan jag kan vända på steken. Kör bara ett lager. Tycker det är snyggt när det "lyser igenom" lite.

Ago kommer hit sen. Vi ska åka iväg och handla sen laga lasagne, mums!

Hade ju inte lagt in nån bild på katten Fräs, så här är han:


Hoppa in i duschen nu! (eller hoppa och hoppa vet jag inte..)


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Man skall schaponera två gånger : )

2009-09-20 @ 18:39:38
URL: http://lindablom.se
Postat av: Nathalie

Hej! Det vore roligt att ses någon dag framöver i veckan. Kan du på onsdag på förmiddan? Kanske kan baka bullar hemma hos mig? För jag e lite seg för att åka någonstans, så tungt nu! Kram och Puss

2009-09-21 @ 20:57:23
URL: http://nathalierogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0