Inköp

Hittade inte så mycket på Vingåker igår men blev ett par skinny jeans -tiger of sweden
och ett vanligt svart linne-resteröds original..



Lägger även upp väska klocka och halsband som jag köpte på Kreta:



Jag var hos Natta i onsdags och bakade bullar...Kiira bakade duktigt också!
Hoppas lillkillen kommer snart så Natta slipper vänta mer!

På finis är nu det mesta nya ("ombyggnaden") i butiken klart och det blev superbra =D

Vi var förbi Ikea en sväng igår efter Vingåker. Ago och jag kollade på sängar. Ska köpa en bredare (får bli en 160 istället för 120 som jag nu har) och en som inte är så mjuk som den jag har nu- Får sååå ont i ryggen av den!
Vaknade mellan 5-10 ggr av ryggen inatt...la mig på mage, på rygg, på sidan, som en boll.. somnade till med en kudde under ryggen, haha! Sen var det bara att ge upp och kliva upp!
Köpte även en..ja vad kan det heta? stöd för datorn som man kan ha i knät när man sitter i soffan och slippa bli brännskadad och en knivslip. Vi skulle ha ett knivblock/ställ och knivar egentligen men jag vill ha ett svart eller vitt men det fanns bara i ek.

Ago är så himla bra för vi vill ha samma sängram, en svartbrun Malm från Ikea
MALM Sängstomme
Sen ska vi ha en sån här sänggavel bakom också som går att dra ut
MALM Huvudgavel/ sänghylla, 3 delar
Jo till det som var så bra. Sen när jag snackar om vad vi ska ha på sänggaveln och för överkast eller liknande så säger han att
-Det får du bestämma, det blir bäst så!
Hihi vad bra detta blir =D
Men vi får nog köpa lite i taget...dyrt med resårbotten och allt!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0