Nytt nytt =)

Idag har vi köpt sängar, sängram och huvudgavel (väntar bara på vår beställda tempurmadrass)!
Blev toppenbra, men vill fixa klart allt i sovrummet nu genast med det samma såklart, hehe.
Nä men det viktiga finns ju nu så bye bye onda rygg hoppas jag!

Tack till Rickard också som hjälpte oss i timmar med att skruva ihop skiten! Och till Micke, Madde och Moss för lån av bil med dragkrok!

Synd att jag inte tog före bilder men här der ni hur det blev iallafall!




Undrar ni vem Moss är så har Micke skaffat sig en sötnöt till valp som nu är på 10 kg...60 kg to go...hehe
Han hämtade han idag, 10 veckor och så söööt!

Ehm annars så har första samboveckan varit lugn! Var på bio igår, the ugly truth (romantisk komedi). Min humor så jag skrattade en del =) Ago tyckte med den var bra.

Lite opublicerade bilder från veckan

-osäker på vem denna raring är men min mat ville den ha, höhö
- haha var så komiskt att jag var totalt svart/vit igår (olika nyanser också.. hehe)

Moss! Jag ska få va barnvakt när Micke jobbar nångång, hihi :)


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

va söt vovve :)

2009-10-10 @ 16:54:27
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0