Det började bra..

Vaknade upp och drack en kopp te. Satte sen igång med att träna på min singel disco (tävling i november).
Det slutade iallfall med att jag nu sitter här på golvet med datorn och äter choklad! Jaja man kan ju inte ha allt tålamod i världen, eller ork för den delen, hehe.
Blev en liten stund iallafall och det är ju bättre än inget alls!

Fy drömde att jag var på tävlingen, som för övrigt hölls i min gamla skola (klass 4-9) i ett klassrum.
Och låten som jag och mina medtävlande körde till gick så extremt långsamt och det var såååå jobbigt!
Det gick liksom inte att göra stegen snyggt för det blev så tungt.. TÄnk er att typ hoppa i extrem slowmotion..haha
Och jag hamnade typ sist, fy och usch. peppar, peppar..

Nu sitter Ago och jobbar. Han börjar jobba hemma från och med idag! Asbra då han slipper pendla till och från Karlskoga!
Men jag kan ju inte dunka dunka musik ashögt när jag tränar,hehe ;)

Sen när han slutar ska vi en sväng upp på stan. Till Claes Ohlsson och även leta tävlingskläder till mig om vi hinner. Vet inte när alla stänger på söndagar, och sen är det ju inte öppet överallt heller.

Lite frukost och en dusch på det här låter toppen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: japp jag tycker om tyra banks show:)



love

2009-10-11 @ 12:16:56
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0