Tävlingen i Kalmar

Idag är jag dödensdödstrött! Kom hem typ tre inatt så var supernajs att sova efter totalt ca 12 timmas bussfärd och 12 timmars tävling. Men vill sova MEERA!
Hinner inte nu då jag ska träffa syster på stan och sen ska vi till pappa. Fars dag idag!

Sandra och jag körde par efter bara nån timma in i tävlingen så var superskönt att komma igång direkt!
Första gången gick det rätt kasst då det var sååå trångt så vi knappt kunde röra oss. Alla andra par var i vägen!
Vi tänkte att äh nu får vi iallafall köra second try (får alla som inte direkt går till semifinal). Men vi klarade oss minsann och gick direkt till semifinalen =) Den omgången gick bäst och vi gick vidare till finalen som inte kändes helst hundra men vi slutade på en 5:e plats. Surt att inte komma på pallen men mer surt att vi skulle fått en prick om vi hamnat på plats 4! En prick skulle innebära att vi går upp en klass. Så nu får det bli tävling i Eskilstuna i slutet på måaden och då jävlar tar vi den sista pricken!!

Fick vänta i många timmar (då jag kände mig skittrött och inte hade någon energi) innan singeldiscon började.
Vi var i direktfinal. Tyckte vi fick köra länge och jag var helt "utpumpad" mot slutet. Jag kom på 2:a plats. Fick en liten pokal, höhö =) Ingen prick då man var tvungen att komma 1:a för det.

Efter singeldiscon var det street så vi fick vänta tills det var slut innan vi kunde åka hem. Sov mycket på bussen så det gick rätt fort ändå.

Lite bilder -börjar med mitt hår innan det sattes upp haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0