Slemgrönt och bajsbrunt

Sitter och kollar på design Simon och Thomas, därav den klatchiga rubriken.
Dom är ju för härliga. Jag älskar svengelskan (som jag vet Ago stör sig som attan på, haha) och deras kärleksgnabb.
Tycker att det är synd att man inte får se mer HUR de bygger möbler och andra prylar.

Imorrn blir det sjukgymnast sen storhandling och efter det ska vi hem till mamsen och äta hemlagad pizza och kolla på ugly Betty och desperate houswifes. Syster med såklart♥

Just det går och skriver lite på inköpslistan..
Igår sa Agan att han skrivit upp popcorn. Så jag fråga om han skrivit med två o:n. Ja såklart säger han.
Så ser jag nu att han gjort det också, haha poopcorn! Intert men det är vad det heter hemma hos oss ;)
Jag växer ju aldrig ur kiss&bajsåldern..

Väntar nu på att Ago ska sluta jobba. Han slutar om 25 min så ska gå till Coop då och köpa lite mjölk och fil så jag kan dricka Oboy! Men så undrar jag om de inte stänger kl 21..?

Om man köper två produkter från Max factor så får man en ful liten neccesär (eller partyväska som det heter på reklamen) med en lite småprodukter: en svart ögonpenna, rött nagellack, rött läppstift och foundation.
Alla produkter var bra faktiskt (lite dåligt pigment i stiftet men annars) och nagellacket täcker fint med bara ett lager :)
Läppstiftet på bilden under och nagellacket bilden under denna (inlägget tidigare idag).

Hej trött men det får man bjussa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0