Fniss fniss

Tyckte det var roligt när jag gick och la mig och Agan snarkade.. Han han lät grrr grrr (fast som ett mer gurglande ljud).
Han kanske drömde att han var en tiger eller nåt, vem vet?
Jag låg och fnissade så magen klucka..

Ett mer förekommande ljud han har för sig när han sover är puuuh puuuh (tänk er att läpparna är stängda och luft pressas ut) sååå jävla störande!! Men jag vill ju inte väcka den björn som sover.

Idag har jag diskat tvättat städat och varit så duktig. Både hunnit äta frukost och lunch minsann!

Sandra och jag ska på dansläger den 12-14 augusti. Ska bli riktigt skoj med jätteduktiga lärare :D

Wey ska bli skojjsigt.. Bilden på "affischen" är från tävlingen i eskilstuna.

Kommentarer
Postat av: Fanny

hejhej!

Såg att du hade kommenterat stina-lees inlägg om skorna,

jag har just ett par av de skorna längst ner,

gladiatorklackarna med ormskinn,

som jag säljer.

Köpta i USA, vet inte riktigt storlek, men kan mäta ifall det skulle vara intressant :)



harebra!

2009-05-12 @ 14:58:13
URL: http://troublewhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0