Dansa dansa

Ska snart iväg och dansa med Sandra.. är inte pepp för imorn och ser inte direkt fram emot det (tävlingen)  heller.
Vad är det för fel på mig??

Nåja det är bara att försöka tänka om och göra det bästa av det hela :)

Idag har jag städat och tvättat..minst 3 timmar i sträck... ja det kanske var lite rörigt härhemma ;)
Så efter dansen ska jag bara ta upp tvätten sen är jag klar.

Sandra och jag behöver inte vara så tidigt på tävlingen imorn iallafall då det är typ street innan vår disco, skönt! Och skönt att det är i Kumla så man inte behöver åka långt.. Måsta köpa matsäck (matsäck haha) till imorn också.

Jo när jag snacka i telefon med Agan och sa typ "det luktar så rent hos mig nu men gillar inte den lukten riktigt" så sa han "det är för du inte är van vid det, haha"
Hmm vad kan han mena tror ni??
Själv syftade jag på att jag inte diggar mitt eukalyptus moppmedel speciellt mycket!

Nej tack och hej hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0