Wey!!

Agan har fått en lägenhet i markbacken nu!! Tjohej! Han bor redan där men nu ska han bo själv from 1a juni, blir spännande. Ok nu tänker ni -men ska inte ni flytta ihop då? Svar ja men han ska prova på att bo själv ett tag innan dess. Tror det är nyttigt för alla att ha gjort det nån gång. Han kan ju inte gärna göra det nån gång efter vi flyttat ihop lixom haha! Dessutom har vi nåt att se fram emot i framtiden!
Nu håller jag på och tvättar.. igår spillde jag te över hela mig soffan och mina enda användbara tofflor (de tofflor jag brukar ha hade nån sprungit ut utomhus med i lördags -grrr) men nu bli båda rena och fina.
Ingen har varit här för att fixa fönstret än men får ringa nästa vecka om det igen..
Kanske skriver mer senare, får se vad det blir av dagen idag.
Förresten är det krångligt med långa naglar.."nagelkvinnan" sa att man nte ska använda dom att skriva på datorn eller sms med men annars trycker jag på typ 3 bokstäver samtidigt, jaja. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0