Virriga & klumpiga jag

Lackade naglarna precis.. fattar inte varför jag först kollade i micron sen i skafferiet när jag förvarar nagellacken i kylen :P
Diskade alla vinglas idag.. är en hejare på att krossa glas så var superförsiktig när jag diskade och ställde dem i diskstället, gick ju bra. Torkade dem även innan de skulle in i skåpet- där sprack det! Råkade bryta sönder glaset när jag skulle torka inuti.. ojdå!
Ska snart upp på stan -köpa nötter, plastglas och ljus tills imorn sen ska Lejla och jag till Brunnsparken där Footloose är :D
Lagt fram mina Karaoke skivor lite synligt på dvdn så nån förfriskad sångfågel kanske får syn på det imorn, hehe kanske blir en repris på förra året då en tjejkompis till mig (inga namn) högt och tydligt sjöng  (skrek) -JAG VILL VARA DIN MARGARETA! jag sjöng med men har en känsla att min ljuva stämma inte hördes så väl tack och lov!


Kommentarer
Postat av: Louise (inte syrran)

Du sjöng rätt bra du med kan jag tala om =P Va fan skulle du ha nagellacken i micron för =S ???

2009-03-18 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0