Våffeldagen!

Våffeldagen är underskattad! Insåg detta nu när jag sitter och äter våfflor med gammaldagsvanilj-gräddglass och blåbär, hallon och jordgubbar blandat med jordgubbssylt. Man måste ju lyxa till det- blir 1000 ggr godare såhär än med bara tråkig sylt!




Annars är det ju löning idag också så det är ju positivt.
Min hyra har höjts med 230 spänn, inte positivt däremot. Har höjts för ofta sen jag flyttade hit!!

Ikväll är det dans igen.. önskar jag kände  mig peppad men är bara så trött, kanske tar det lite lugnt, bara jag lär mig stegen så.. ;)

Min chef från finrummet ringde och undrade ifall jag kunde jobba på lördag men så hade jag pecis sagt till dhl att jag kan jobba där då, Attans! Men blir kanske jobb både lördag och söndag  på dhl så tänker vara ledig på fredag iaf :D
Enda förmånen med att vara extra på dhl är att vi bestämmer själva när vi behagar att jobba, Haha!

Känner att jag får berätta en väldigt rolig grej nu... Natta väntar bebis nr 2 så lilla Kiira ska få ett syskon!
Såg att hon skrivit om detta på sin blogg så insåg då att det inte var en hemlis.. Så kul med en bebis till♥♥
Fick veta när vi hade fest men visste inte om hon berättat för alla än då..
Grattis igen hjärtat!

Åh måste dra mig om en halvtimma. Lycka till till mig. -Kan behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0