Tjejkväll

Idag blev det en heldag med tjejerna ♥
Först åkte vi till gröna grodan, käkade sallad och snacka skit. Sen vidare till marieberg. Tog lite lattjo bilder i fina glittriga paljett jackor men lovade att inte lägga upp dom här..- jag köpte bara nagelolja till mig och en tablettask till Ago stod typ Du+Jag=Sant på ena sidan och nåt nnat sött på andra sidan (aww).. Liknande dessa:
  Haha

Sen åkte jag till Agan ett par timmar, spelade Sonic (tv spel, den blå lilla igelkotten :)) och pratade om allt och inget.
Sen hämtade Maria upp mig igen så vi köpte lite snacks och åkte till Silvia och kolla på Melodifestivalen, Mys!
Malene vann (opera tjohejsan)... gillade mer de lite poppiga låtarna typ Alcazar var bra. Men Malene är ju en talang fast vet inte riktigt hur en sån låt tas emot av alla olika länder??
Tyckte synd om Molly som bara fick 2 poäng.. satt mest och hoppades på att hon skulle få lite mer iaf.
Nästa gång får Silvia och jag ta oss till gbg och hälsa på Maria!!
Imorn blir det mys och lunch med Agan innan dansen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0