The child inside me wants to play..

Ska vara ärlig. Denna lek har jag stulit. Tjejen jag tog den av var stolt då hon klarade det på 20 min, haha jag klarade det på 5 min och 47 sek. Kan ni slå mig??
Regler: Svaren ska börja med första bokstaven i ditt namn. Du får inte svara samma svar som jag gjort. Inte ta hjälp av internet- Inte aväda ditt namn som svar utom i första frågan. Svaren måste vara sanna och inte påhittade. 123 Kör!


1. Vad heter du? Linette
2. Ett ord på 4 bokstäver? Lina (som en tråd)
3. Flicknamn? Linda
4. Pojknamn? Ludvig
5. Yrke? Läkare

6. Färg? Lila (min favvofärg)
7. Klädesplagg? Linne

8. Mat? Linser
9. Sak i badrummet? Lister

10. Plats/stad? London

11. Orsak att vara sen? Lite trött, lullig, lost

12. Något man skriker? Lev livet!!

13. Film? Lotta på bråkmakargatan
14. Något man dricker? lingondricka

15. Band? linkin park
16. Djur? lodjur
17. Gatunamn? längbrogatan
18. Bil? lambourghini (stavas så??)
19. Sång? life is life, lets dance

Lycka till gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0