Saltmannen.se -hysteriskt roligt!!

Åh vad lycklig jag blev precis när jag hittade denna sida, bara måste dela med mig.
När jag Maria och Silvia var inne på Bokia för nån vecka sen hittade vi en bok som heter saltmannen och jag ångrade att jag inte köpte den men så hittar jag denna hemsida!! Är massa lårtexter som folk missuppfattat och sjunt fel! Har ni nån rolig sådan?? Gå in på sidan men här kommer även ett par exemplar:

Artist: Spice Girls

Riktiga texten var:
If you wanna be my lover, you gotta get with my friends

Men jag sjöng:
If you wanna be my lover, you gotta get in my pants

Övriga kommentarer:
Min pojkvän kunnde inte sluta skratta åt mig, när jag sa de vi matbordet !! jätte pinsamt!!!

Ålder när felet upptäcktes: 15

Namn: Sophia Almawi

Artist: Gyllene Tider

Riktiga texten var:
Ge mig din hunger, ge mig din hand.

Men jag sjöng:
Ge mig din unge, ge mig din man.

Övriga kommentarer:
För ett antal år sedan arbetade jag på förskola. Vi skulle ha en sommarfest och de större barnen 5-6 år skulle uppträda som "småstjärnor" De valde bl a Sommartider med Gyllene Tider. I samband med övningen av låten hörde jag barnen sjunga "ge mig din unge ge mig din man". Väldigt kul tycker jag.

Ålder när felet upptäcktes: 5-6

Namn: Ulrika

Artist: Magnus Uggla

Riktiga texten var:
Är det efterfest på eran balkong

Men jag sjöng:
Är det efterrätt i eran kalsong

Övriga kommentarer:
Min kusin Erik sjöng alltid så där när han var mindre:P

Ålder när felet upptäcktes: 5

Namn: Jullan

Åh vad jag skrattar högt och tycker detta är hysteriskt roligt!!
Jag hissar denna sida till skyarna!


Kommentarer
Postat av: Linette :)

Menar ju självklart låttexter och inte lårtexter..

Jajja inte lika illa skrivfel som den gången jag skrev att jag hade ollat överallt istället för kollat överallt.. hann som tur va inte publicera det!

2009-03-21 @ 16:05:00
URL: http://linettesblogg.blogg.se/
Postat av: Louise (inte syrran)

HAHAHAHAHA!!



Allt sånt här är hysteriskt roligt.

2009-03-22 @ 12:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0