Pizza, godis och tv

Jobbar inte idag :( Synd att det knappt finns jobb men vad gör man?? Var på karamellkungen igår- i miljörummet (typ fyllde på och vägde påskgodis)

 haha snygg man va (mattant..). De godisarna som är på bilden luktade så jäkla starkt och kemiskt fy fan!!
Var helt totalt slut igår efter jobbet, sov lite sen kom Agan hit, Vi hade det mysigt hemma och lagade mat och tog det lugnt :)
Idag har jag träffat Lejla en stund. Tänkte kolla om vi kunde göra nagelförlängningen idag men de hade inte tid för båda så det blir av imorn istället, hoppas det blir bra!!
Sen jag kom hem har jag kollat på dagens daysavsnitt, käkat pizza och godis och bläddrat lite i senaste cosmopolitan.

Tänkte lägga upp ett par bilder från festen iaf.. har inte många jag kan ta men here we go

         

Blev ju en del bilder ändå.. finns en del jag inte vågar lägga ut fulbilder på hehe.. fanns fler roliga closeups som den på mig men skippar det. Hoppas alla tycker det är ok att jag la upp dessa, man det tror jag!
Hoppas det blir nåt jobb imorn. Blir kul att fixa naglarna iaf! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0