Övergödning!

Sitter här i köket och skriver. Björn Gustavssons låt är på radio (what is love? baby dont hurt me... tra lala)
Längtar så till helgen. Mest för att jag lever på hoppet om vårväder då, eller ja soligt menar jag med det :)

Såå mätt! Därav rubriken övergödning.. Jag kan då konsten att äta som en karl. Åt hyfsat mycket fil och flingor + två minibaguetter (sådana man gör i ugn) och en stor kopp te till det- Det ni!!
Måste iväg till dansen om mindre än en timma, funderar på om jag ska inviga säsongens första cykeltur på väg dit.. har ju blivit fint väder nu. Känns så himla skönt med lite solljus!!
oh no! fick precis sms om att jag ska jobba imorn men man måste ju. Så jävla mycket skit på skitjobbet som man har bara.. Känner ungefär såhär för jobbet ibland... (minns att pappa hade Magnus och Brasses Lpskiva när vi var små-dels med denna låt)

Svordomsvisan lyrics by Magnus Och Brasse
Din satan
satan
du din satans, helvetes jävla skit!
(Din jävla skit)
Bonnlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit.
Pottsork, snuskiga snork, din ruttna rot, din fulla kork.
Avskum, spattig och krum, du är så jävla dum.
Ditt usla gam, din slemmige torsk, färnicklade, pappskalle skum.
Förbanne mig!
Lägg ägg, slibbiga drägg, skitstövel och bandit.
Slashas, ditt vidriga as, piss och pest och senapsgas.
Sopprot helidiot, fan vad det bär emot.
Din sabla bock, ditt feta arsel, våga dig aldrig mer hit!
Attans skitskrap! För e vi, sa-ha-hatans.
Helvete
Helvete
helvete
helvetes
Helvetes
Helvetes jävla skiiiiiiit!

Vill ni höra denna högst seriösa låt så sök på You-tube -svordomsvisan.. måste lära mig hur jag kan lägga ut youtubeklipp här. måste säkert vara medlem men ska kolla det :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej Hej! Hoppas det är bra med dig gumman.. hittade hit:) kul nu ska jag följa dig hihi... blir spännande.. Kram&puss på dig

2009-03-18 @ 20:12:33
URL: http://nathalierogberg.blogg.se/
Postat av: Maria

grymt att du kommer ihåg den! det är ju den bästa LP-skiva som nånsin gjorts!! puss gumman

2009-03-18 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0