Inte som planerat...

Blev en smärre katastrofkväll igår. Skittråkigt att det blev så, kvällen hade stor möjlighet att bli riktigt rolig.
Vill inte nämna några namn och inte gå in närmre på vad som hände då jag knappt vet själv.. Var i allafall några som tjafsade på balkongen en blev puttad in i min balkongdörr som resulterade i ett stort köttsår på armen och en trasig ruta.
En av dessa har tagit sitt ansvar och uppriktigt bett om ursäkt flera gånger och är villig att stå för kostnaderna. Den andra vill förmodligen inte ta sitt ansvar och låtsas inte fatta vad som hänt (denna har även bett om ursäkt men hur ärligt det vad menat kan man undra..). Får se hur det blir efter att ha pratat med fastighetsägarna. Efter allt lugnat sig hade vi roligt ett tag innan det blev tjafs igen. Så jäkla onödigt, vissa måste vara så jävla dramatiska och göra sån stor grej av allt!
Är inte arg på nån men var bara så onödigt..
Början på kvällen var riktigt mysig och trevlig däremot. Zandra kom hit tidigare så vi gjorde lite snittar (gick åt som smör i solsken ;P)
Öppnade lite presenter och så också :D Fick mycket gott och lite smått (haha) samt blommor, två fina tekoppar och sen ska jag få gå och fixa naglarna, wohoo!!
Vet inte hur det blir med att lägga upp bilderna.. vissa ser ju för taskiga ut. Sen eftersom jag inte vill nämna några namn och så..och ni ser vilka som var här... ja ni fattar. Blir kanske nån oberoende bild senare!

Agan och jag vakna rätt tidigt idag konstigt nog. Fick frukost på sängen (bästa killen eller vad??) sen sov vi lite till i ju för sig innan vi tog tag i städningen.
Lagade hemmagjord pizza senare och slappa framför tvn. Dansade ett par timmar ikväll med.
Imorn ska jag och Zandra till ikea en sväng så hoppas de inte ringer tidigt från jobbet imorn och tror jag kan komma in!
Fan vad utdraget detta blev, men se ni orkade läsa!! Way to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0