God söndag!

Söndagar är alltid lite ångestladdade för mig men ska försöka bortse från det..
Reprisen av Robinson började precis på tv, ser inte Linda Isaksson ovanligt smal ut??
Vill se på Robinson men bler lite nervo ifall jag ska behöva vittna när dom döda nåt djur.. kan jag inte riktigt ta!
Förresten dödade de en salamander för ingenting-fan vad onödigt, As!



Igår var Agan och jag och åt på Grekiska kolgrillsbaren -jättemysigt och god mat ♥. Pratade om semester och drömde oss bort.. Planerar att åka iväg till nästa vinter (kanske vietnam, thailand eller nåt liknande) och vara borta en månad ungefär. Så får ta och spara ihop till det :)
Sen var ju tanken att vi skulle på bio men vi båda ville se bedtime stories (-And then it started raining gumballs!) med Adam Sandler fast den gick bara kl 15 typ (vi har laddat ned den istället)
Så vi hyrde film, nån zombie film..
Mycket mysigare att krypa ner i soffan med massa kuddar och ett tjockt täcke och en varsin skål glass. Köpte Ben & Jerrys New York super fudge crunch, riktigt god men väldigt chokladig och nån Vanilj ischoklad glass från gb glass som var mumsig :).
Filmen däremot var asknepig.. inget bra. Dom typ dödade zombies var och varannan minut så blev ointressant. Så om ni ser nån zombiefilm i nyhetshyllan rekomenderar jag att skippa den!

Ikväll är det dans som gäller och innan dess ska jag göra så lite som möjligt, laga lite mat och så bara.
Njut av sista helgdagen nu hörrni!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej tjejen :D Nu tänker jag kika in här och hålla koll på dig! Puss

2009-03-22 @ 13:17:48
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0