Dold talang

Stod precis och diskade och sjöng till radion.. kan så gott som vartenda ord som är i låtarna som går på mix megapol, och då spelar det ingen roll om det är shakira, coldplay, uno svenningsson (och vilka det mer nu var vid detta tillfälle)
- nej detta är väl ändå ganska nördigt men det bjuder jag på :P

Suttit på msn och snacka skit med lejla och zandra nyss.. ska träffa zandra på stan vid tre innan hon ska iväg på möte.
Ledig idag är jag också :D I like.. men inte så bra kanske för....

Jag har fått restskatt på 7.300 spänn tar ganska lätt på det ändå, inget att göra åt så är bara att betala och få det överstökat! Förra året fick jag 9000 nånting att betala så är väl ett framsteg? ;P detta pga att jag har två jobb, nu drar båda 35% skatt men det tog tid innan de började göra det så har inte gett nån verkan än tyvärr :(  inte tillräckligt kunnig på detta område men.. jaja

Igår kollade Ago och jag på bedtime stories- den var bra. Adam Sandler var ju med och då kan det inte misslyckas!
Trodde kanske den skulle vara nåt snäpp roligare men den var bra. Och jag höll mig vaken till slutklämmen, haha
Kan rekomendera denna film!

And then it started raining gumballs!            och så det storögda hamstern!!           
                  

Puss å hej, ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0