Dålig service..

Gjorde ju nagelförlängning för nån vecka sen. Supernöjd med naglarna som blev jättefina!
Tyvärr bröt jag av ena nageln i måndags och gick för att fixa det idag. "Nagelkvinnan" filade bort all gelé och satte dit en ny nagel - fine (hon hade dock filat ned ena änden fööör mycket). Kände att hon var lite stressad för hon skulle fixa sin kompis (tror jag att det var) naglar efter mig.

Efter jag gått ser jag att det är ett mellanrum mellan min nagel och lösnageln (man har en lösnageltipp under gelén) tänkte att det inte kan vara bra då det kan komma fukt emellan och man vill ju inte få nagelsvamp så gick tillbaka.

*Fel nr 1:  hon kollade på nageln och sa i princip -oj vad konstigt och bad inte ens om ursäkt
*Fel nr 2: Jag fick sitta och vänta tills hon fixat klart sin kompis naglar (tog bara 5-10 min men ändå)
*"fel" nr 3: Hon filade så mycket att min nagel blev så tunn och alldeles röd och började vätskas under-Så jävla ont!!!
*Fel nr 4: Hon skyllde på att min nagel var ojämn trots att t.om jag såg att hon satt lösageln snett! (Har en annan nagel som är ojämn och inte har det varit några problem med det, hon sa att det inte spelade nån roll då för en vecka sen)
*Fel nr 5: Allt på plats och den blev snyggare än innan men hon erbjöd ingen kompensation eller någon ursäkt nu heller. Fixade första nageln kvart i sex (kanske tog 20 min) sen kom jag ut därifrån kvart över 7 sista gången :(

Oproffsigt va?? Jaja slutet gott allting gott. Dags för mat till min svältande mage (åt typ vid ett på jobbet, och jag äter normalt var 3e-4e timma haha) och lets dance!!

Kram och trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0