Dagen som gått

Zandra och jag tog en sväng och en fika på stan. Jag köpte ett par jeansleggins som jag väntat  lääänge på att det ska komma i min storlek! Men nu så, tråkigt bara att det är så många som har sånna nu, ett armband och en mascara blev det också :)

Efter stan gick jag hem till mamsen och umgicks med henne louise och missarna lite.. var ju där igår också - vi åt jättegod söndags måndagsmiddag (stek, potatisgratäng och färsk sparris) så fick med mig lite hem som jag värmer nu :) pling från micron nu....

Tog lite bilder igår men har fortfarande inte min sladd till mobilen.. ska fixa nåt från idag att lägga upp- blir oligare än att bara läsa!

Kollar nu på den rätte för Rosing - Är roligt men hon som är vuxen behöver väl inte välja en pojke, eller?

jaja nån bild ska bli..

mina köp idag, och jag idag -lite sliten och asskumt hår  haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0